BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 23, 2010

NAK CITE PASAL LINUS PULA.....




Ujian saringan 1 LINUS dah selesai.. ghame gak yang tak menguasai konstruk 1 dan 2. Ini bermakna demeni kene masuk pemulihanler....jadi mughid akuler tu....(tahun depan...yak..)takper camne pun aku akan usaha sampe deme boleh baca...aku dah gi kusus LINUS....insyaALLAH aku akan cuba praktikkan ape yang aku dapat tu...tengokler gaye Cikgu Roslee..Ketua Fasilinus Kebangsaan...orang Mersing...tak kedekut ilmu...timekasih cikgu Roslee...yang tersenyum manis bertudung hitam tu...Pn.Salmah..guru pembimbing aku kat SK JLN3 Bangi..dia..ni hebat gak..ketua JU Selangor..klu ade kusus...kami..berjumpelah...timekasih Sal.....Amboi..manis senyuman Nora..(rakan JU dari Bota..)Syabas...buat semua...




0 ulasan: